Wielkanoc przegrywa z Bożym Narodzeniem

Na zbliżające się święta Polacy wydadzą trzy razy mniej niż na Boże Narodzenie.

Publikacja: 02.04.2015 22:00

Budżet wydatków na Wielkanoc to 360 zł. W przypadku Bożego Narodzenia znacznie ponad 1 tys. zł .

Budżet wydatków na Wielkanoc to 360 zł. W przypadku Bożego Narodzenia znacznie ponad 1 tys. zł .

Foto: Fotorzepa/Dariusz Gorajski

Wielkanocne zakupy na finiszu, szczyt ruchu w sklepach przypadał w miniony weekend, dlatego wiele sieci zdecydowało się na skrócenie czasu pracy w najbliższą sobotę.

– Każde święta zajmują w kalendarzu sieci handlowych specjalne miejsce. Polacy stosunkowo rzadko wyjeżdżają, wiec świętowanie zwykle oznacza po prostu więcej siedzenia za stołem i jedzenia – mówi prezes jednej z sieci.

Pozostało 88% artykułu

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Handel
Wojna Lidla i Biedronki zwiększy długi sklepów
Handel
LPP podnosi rękawicę i odpiera zarzuty Hindenburg
Handel
Coraz ostrzejsza walka Lidla i Biedronki. To będzie tania Wielkanoc?
Handel
Lidl ponownie uderza w Biedronkę. Co zarzuca konkurentowi niemiecka sieć?
Handel
Prezes LPP uspokaja inwestorów. Akcje odbijają po załamaniu