Piekarnie mają problem

Sklepy sieci spożywczych przyciągają klientów wcale nie najniższymi cenami, lecz pieczywem wypiekanym na miejscu. Okazuje się bowiem, że dla Polaków ważne jest to, aby kupiony chleb był jeszcze ciepły i chrupiący, jego skład czy marka producenta mają drugorzędne znaczenie.

Publikacja: 26.10.2015 17:24

Piekarnie mają problem

Foto: Flickr

Sklepy sieci spożywczych przyciągają klientów wcale nie najniższymi cenami, lecz pieczywem wypiekanym na miejscu. Okazuje się bowiem, że dla Polaków ważne jest to, aby kupiony chleb był jeszcze ciepły i chrupiący, jego skład czy marka producenta mają drugorzędne znaczenie.

Sieci mocno walczą

Pozostało 89% artykułu

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Przemysł spożywczy
Skuteczna „koniakowa dyplomacja” Francji
Przemysł spożywczy
Wydarzenie na rynku alkoholi: włoski bitter przejmuje koniak
Przemysł spożywczy
Milka i Oreo znikają ze sklepowych półek. „Niedopuszczalne podwyżki cen”
Przemysł spożywczy
Ceny kawy i kakao biją rekordy. Żywność na świecie znowu drożeje
Przemysł spożywczy
Skażone przyprawy z Indii. Zarządzono kompleksowe kontrole