Kampania Wirtualnej Polski najskuteczniejsza w Polsce

Akcja reklamowa „Dzieje się w Polsce" przeprowadzona przez Wirtualna Polskę podczas zmiany szaty graficznej i logo została uznana przez jurorów konkursu reklamowego Effie za najefektywniejszą kampanię minionego roku.

Publikacja: 12.10.2015 22:30

Kampania Wirtualnej Polski najskuteczniejsza w Polsce

Foto: materiały prasowe

Oprócz tego jury przyznało dziesięć złotych nagród, 21 srebrnych i 18 brązowych. Tytuł najbardziej efektywnej agencji roku otrzymała agencja DDB&tribal a najbardziej efektywnej agencji mediowej - Starcom Mediavest Group – Starcom.

Nagrodzona Grand Prix tegorocznej edycji konkursu Effie kampania Wirtualnej Polski została przygotowana i zaplanowana przez agencję Scholz & Friends oraz dom mediowy ZenithOptimedia Group oraz agencja BNA za kampanię #dziejesiewpolsce. Kampania towarzyszyła zmianie identyfikacji wizualnej i strony głównej portalu wp.pl na „kafelkowy" oraz odświeżeniu logo portalu. Spot nadawany w jej ramach był dość odważny - prezentowano w nim nawiązujące bo bieżących sytuacji politycznych sytuacji na świecie zdjęcia opatrzone hasłem „Wszystko co ważna, dzieje się w Polsce".

W konkursie Effie nagradzane są kampanie, które okazały się po zakończeniu najbardziej efektywne w relacji do stawianych przed nimi założeń.

W tegorocznym konkursie, jury wyróżniło ogółem 49 kampanii w 20 kategoriach. Prace oceniało osiemdziesięcioosobowe jury pod opieką sześciu przewodniczących grup jurorskich i przewodnictwem Sebastiana Mikosza (były prezes PLL Lot).

Dziewięć złotych statuetek trafiło do tworców kampanii „Albo realizujemy, albo snujemy" – przygotowaną przez Brain LOWE Media, Gong (Group One) dla ING Banku Śląskiego, autorów pracy „Smutny Autobus" – przygotowanej przez agencję K2 dla Centralnego Ośrodka Informatyki, pracy „Trolle" – przygotowaną przez Starcom Mediavest Group – Starcom, touchideas i PZL dla ZT Kruszwica; kampanii filmu „Rio 2" – przygotowanej przez Vizeum i Posterscope Poland dla Imperial Cinepix, pracy „Wybory" – przygotowanej przez DDB&tribal, Gong (Group One), Men at Work (Grupa Just) i Starcom Mediavest Group – Mediavest dla Grupy Żywiec, pracy „Ikea Metod – Kuchnia na Twoją miarę" – przygotowana przez MEC, Grey Worldwide Warszawa (Grey Group), K2 i Kalicińscy.com dla IKEA Retail, kampanii „Nowy sposób sprzedaży win w małych sklepach pod marką Faktoria Win" przygotowanej przez Dragon Rouge, Sztengreber i Futu Creative dla Eurocash, akcji reklamowej „W kuchni z Wedlem" – przygotowanej przez dom mediowy OMD i agencję reklamową Grandes Kochonos dla Lotte Wedel oraz do twórców pracy „Zostań bohaterem w swoim domu" – przygotowanej przez Brain, Engine, MediaCom Warszawa i Starcom Mediavest Group – Starcom dla firmy Leroy Merlin.

O nagrody w tegorocznej edycji konkursu Effie rizwlizowało w tym roku 171 kampanii w 21 kategoriach.

Organizatorem konkursu w Polsce jest Stowarzyszenie Agencji marketingowych SAR.

-ele

Oprócz tego jury przyznało dziesięć złotych nagród, 21 srebrnych i 18 brązowych. Tytuł najbardziej efektywnej agencji roku otrzymała agencja DDB&tribal a najbardziej efektywnej agencji mediowej - Starcom Mediavest Group – Starcom.

Nagrodzona Grand Prix tegorocznej edycji konkursu Effie kampania Wirtualnej Polski została przygotowana i zaplanowana przez agencję Scholz & Friends oraz dom mediowy ZenithOptimedia Group oraz agencja BNA za kampanię #dziejesiewpolsce. Kampania towarzyszyła zmianie identyfikacji wizualnej i strony głównej portalu wp.pl na „kafelkowy" oraz odświeżeniu logo portalu. Spot nadawany w jej ramach był dość odważny - prezentowano w nim nawiązujące bo bieżących sytuacji politycznych sytuacji na świecie zdjęcia opatrzone hasłem „Wszystko co ważna, dzieje się w Polsce".

Media
Nowy „Plus Minus”: 20 lat Polski w UE. Dobrze wyszło (tylko teraz nie wychodźmy!)
Media
Unia Europejska i USA celują w TikToka. Chiński gigant uzależnia użytkowników
Media
Wybory samorządowe na celowniku AI. Polska znalazła się na czarnej liście
Media
Telewizje zarobią na streamingu. Platformy wchodzą na rynek reklamy
Media
Koniec ekspansji platform streamingowych? Netflix ukryje dane