Zerwij za pomocą… pizzy. Pizza Hut z nietypową kampanią na Walentynki

Naprawdę nietypową kampanię reklamową ma w tym roku Pizza Hut w USA. Proponuje wysyłanie byłym partnerom lub osobie, z którą chce się zerwać, pizzy.

Publikacja: 07.02.2024 16:04

Zerwij za pomocą… pizzy. Pizza Hut z nietypową kampanią na Walentynki

Foto: Bloomberg

Od 6 do 14 lutego klienci Pizzy Hut w niektórych częściach USA mogą skorzystać ze strony goodbyepies.com, by zamówić pizzę z wiadomością na pudełku pod adres osoby, z którą kiedyś byli, lub osoby, z którą chcą zerwać.

Na pudełku można zamieścić spersonalizowaną wiadomość lub skorzystać z generatora żartobliwych wymówek, który tworzy wiadomości typu „Zostałem sokołem i migruję na południe”. I to wszystko na Walentynki.

Romantyzm inaczej

Można się dziwić, że właśnie na to — uznawane za romantyczne - święto gigant szybkiej pizzy proponuje taką usługę (uwaga, można zamówić tylko pizzę słodko-ostrą Hot Honey), ale koncern powołuje się na sondaż YouGov, z którego jasno wynika, że 45 proc. ankietowanych uważa, że trudne relacje najlepiej zakończyć przed 14 lutego.

Czytaj więcej

Światowy Dzień Pizzy. Polacy mają słabość do jedzenia tego dania w nietypowych okolicznościach

Kampania marketingowa jest dostępna w Nowym Jorku, Miami i Chicago, ale klienci spoza tych regionów USA mogą także w pewien sposób skorzystać z tej opcji. Mogą, do wyczerpania zapasów, zamówić kartę podarunkową na pizzę Hot Honey i dołączyć wiadomość o zerwaniu. Cała akcja służy promowaniu najnowszych dań w ofercie – pizzy Hot Honey i skrzydełek Hot Honey.

Słodko-ostra akcja

– Rosnąca popularność smaku słodko-ostrego sprawiła, że Hot Honey stało się najbardziej pożądaną pozycją testowaną przez członków naszego zespołu i jesteśmy podekscytowani, że jest już najnowszym dodatkiem do naszego menu – pisała w cytowanym przez CNN oświadczeniu Lindsay Morgan, dyrektorka ds. marketingu w Pizza Hut.

Popularna marka pizzerii znana jest w USA z nietypowych kampanii reklamowych. Niedawno promowała się akcją „dostawa zwrotna”, w której klienci mogli podarować dostawcy bezpłatną pizzę.

Od 6 do 14 lutego klienci Pizzy Hut w niektórych częściach USA mogą skorzystać ze strony goodbyepies.com, by zamówić pizzę z wiadomością na pudełku pod adres osoby, z którą kiedyś byli, lub osoby, z którą chcą zerwać.

Na pudełku można zamieścić spersonalizowaną wiadomość lub skorzystać z generatora żartobliwych wymówek, który tworzy wiadomości typu „Zostałem sokołem i migruję na południe”. I to wszystko na Walentynki.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Gastronomia
Kultowy warszawski lokal okradziony. Właściciele apelują o pomoc
Gastronomia
McDonald’s przyciąga najbiedniejszych. Szykuje nowy bardzo tani zestaw
Gastronomia
Polacy znów ruszyli po jedzenie do fast foodów
Gastronomia
KFC zamyka ponad 100 lokali przez propalestyński bojkot
Gastronomia
McDonald’s ruszył z nową kampanią. Nie skierował jej do klientów