Klienci skarżą się, że Euronet zastawia pułapki. Euronet: „Poszerzamy ofertę”

W mediach społecznościowych pojawiły się skargi klientów na zaskakujące ściąganie opłat za operacje w bankomatach Euronetu i niejasne menu. Sieć tłumaczy, że chodziło o zagraniczną kartę, a menu zmienia się by poszerzać ofertę.

Publikacja: 07.12.2023 16:43

Klienci skarżą się, że Euronet zastawia pułapki. Euronet: „Poszerzamy ofertę”

Foto: Adobe Stock

Niektórzy klienci wypłacający gotówkę z bankomatów sieci Euronet skarżą się, że w menu zastawiona jest na nich „pułapka" powodująca naliczenie opłaty w wysokości 5 zł. W niektórych bankomatach mają pojawiać się bowiem domyślnie opcje „inne usługi” oraz "wypłata gotówki i saldo". Chcący wypłacić wybierają "wypłata gotówki i saldo" powodując sobie problem w postaci dodatkowego kosztu.

„Kolega donosi, że Euronet jeszcze bardziej podkręcił swój interfejs. Żeby nie zapłacić za sprawdzenie salda przy wypłacie z bankomatu trzeba kliknąć "inne usługi". Brawo, brawo, mam nadzieję, że @UOKiKgovPL już się przygląda tym praktykom” – napisał w portalu X (d. Twitter) dziennikarz Pulsu Biznesu Marcel Zatoński prezentując zdjęcia menu bankomatów.

Dostęp do artykułu wymaga aktywnej subskrypcji!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Bankowość prywatna
Awaria Blika. Klienci polskich banków mają kłopoty z płatnościami
Bankowość prywatna
Blik sprawdzi się też za granicą
Bankowość prywatna
PIN do karty przyniesie listonosz
Bankowość prywatna
Ze starego konta też się wyrasta. Można je zmienić
Bankowość prywatna
Znaleziona karta płatnicza powinna wrócić do banku lub być zniszczona