Minutowe nagranie przedstawia dwoje nastolatków, którzy spędzają czas pod blokiem. Podchodzi do niech zakapturzony mężczyzna, który proponuje sprzedaż "towaru". "Powaliło cię? Oddalam to pytanie" - odpowiada jeden z nastolatków. Po chwili w tle pojawiają się funkcjnariusze policji, którzy zatrzymują dilera i odjeżdżają z nim radiowozem.

"Pewnie pójdzie siedzieć" - mówi po zatrzymaniu nastolatek. Jego koleżanka odpowiada: "Sorry, taki mamy klimat". Ostatni fragment nagrania przedstawia napis "Za 10 zł kupisz śmierć".

Film szybko zdobył popularność w internecie. Niestety odbiór materiału nie był taki jak zaplanowano. Internauci wyśmiali zrealizowany spot. "Teraz na serio. Nie macie tam nikogo, kto sprawdza jak te wasze kampanie społeczne wyglądają? Przecież wstępy do studniówek lepiej wyglądają niż to coś", "Film wygląda jak projekt szkolny z podstawówki", "Czekam na informację o budżecie produkcji." - to niektóre z komentarzy, które pojawiły się pod nagraniem.

Firmy handlujące dopalaczami masowo nie płacą kar nakładanych przez inspekcję sanitarną. Ta nie jest w stanie ich przymusić: ściąga niecałe 3 proc. orzeczonych sum. Czytaj więcej