- Zdecydowaliśmy się na współpracę z Marylą Rodowicz, aby podkreślić polskość naszej marki mającej ponad 30-telnią tradycję – powiedziała podczas środowej konferencji Paulina Włodarska-Grodzińska, dyrektor marketingu firmy FoodCare.
Umowa – strony nie ujawniają jej wartości – została zawarta na dwa lata. Artystka pojawi się na opakowaniach wyrobów pod marką Gellwe. FoodCare planuje także w 2016 roku telewizyjną kampanię telewizyjną oraz działania m.in. w internecie. Ich częścią będzie portal kulinarny Gellwe.
- Kluczowe jest dla mnie, że właściciel Gellwe to firma z polskim kapitałem, a produkty, które oferuje są naturalne, bez konserwantów i łatwe w przygotowaniu – zaznacza Maryla Rodowicz.
Jak dodała, efektem reklamowania przez nią marki lodów Koral, był wzrost ich sprzedaży o 50 proc. Dlatego liczy także na sukces w przypadku Gellwe.
Spore oczekiwania wobec kampanii z jej udziałem ma FoodCare. Firma, która - w zależności od kategorii – zajmuje pierwsze lub drugie miejsce na rynku deserów i ciast w proszku oraz dodatków do pieczenia – chce w 2016 r. zostać niekwestionowanym liderem całego rynku. Jej najwięksi konkurenci to Delecta oraz DrOetker.