Maryla Rodowicz w reklamach znanej marki

Piosenkarka będzie promować markę Gellwe firmy FoodCare. Ma jej pomóc w zdobyciu pozycji lidera na rynku deserów i ciast w proszku.

Publikacja: 25.11.2015 11:48

Maryla Rodowicz w reklamach znanej marki

Foto: Fotorzepa, Dąbrowski Mateusz Mateusz dąbrowski

- Zdecydowaliśmy się na współpracę z Marylą Rodowicz, aby podkreślić polskość naszej marki mającej ponad 30-telnią tradycję – powiedziała podczas środowej konferencji Paulina Włodarska-Grodzińska, dyrektor marketingu firmy FoodCare.

Umowa – strony nie ujawniają jej wartości – została zawarta na dwa lata. Artystka pojawi się na opakowaniach wyrobów pod marką Gellwe. FoodCare planuje także w 2016 roku telewizyjną kampanię telewizyjną oraz działania m.in. w internecie. Ich częścią będzie portal kulinarny Gellwe.

- Kluczowe jest dla mnie, że właściciel Gellwe to firma z polskim kapitałem, a produkty, które oferuje są naturalne, bez konserwantów i łatwe w przygotowaniu – zaznacza Maryla Rodowicz.

Jak dodała, efektem reklamowania przez nią marki lodów Koral, był wzrost ich sprzedaży o 50 proc. Dlatego liczy także na sukces w przypadku Gellwe.

Spore oczekiwania wobec kampanii z jej udziałem ma FoodCare. Firma, która - w zależności od kategorii – zajmuje pierwsze lub drugie miejsce na rynku deserów i ciast w proszku oraz dodatków do pieczenia – chce w 2016 r. zostać niekwestionowanym liderem całego rynku. Jej najwięksi konkurenci to Delecta oraz DrOetker.

Wiesław Włodarski, właściciel firmy FoodCare zaznaczył w rozmowie z „Rzeczpospolitą", że nie miał problemu z nawiązaniem współpracy z Marylą Rodowicz. Firma ma bowiem, jak zaznaczył, duże doświadczenie we współpracy z gwiazdami. Twarzą jej napoju energetycznego Black jest Mike Tyson, a izotonika 4Move Jose Mourinho.

Jak zapowiedział, Foodcare nie zamierza sprzedawać marki Gellwe. Jeszcze kilka miesięcy temu firma nie wykluczała takiej możliwości.

- Zdecydowaliśmy się na współpracę z Marylą Rodowicz, aby podkreślić polskość naszej marki mającej ponad 30-telnią tradycję – powiedziała podczas środowej konferencji Paulina Włodarska-Grodzińska, dyrektor marketingu firmy FoodCare.

Umowa – strony nie ujawniają jej wartości – została zawarta na dwa lata. Artystka pojawi się na opakowaniach wyrobów pod marką Gellwe. FoodCare planuje także w 2016 roku telewizyjną kampanię telewizyjną oraz działania m.in. w internecie. Ich częścią będzie portal kulinarny Gellwe.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Biznes
Krzysztof Gawkowski: Nikt nie powinien mieć TikToka na urządzeniu służbowym
Biznes
Alphabet wypłaci pierwszą w historii firmy dywidendę
Biznes
Wielkie firmy zawierają sojusz kaucyjny. Wnioski do KE i UOKiK
Biznes
KGHM zaktualizuje strategię i planowane inwestycje
Biznes
Rośnie znaczenie dobrostanu pracownika