Koniec epoki firm maszynek wyłącznie do zwiększania zysków

Coraz częściej chcemy, by firmy aktywnie naprawiały świat. Czy to realne oczekiwania?

Publikacja: 13.03.2020 09:00

Pracownicy oczekują, że ich pracodawcy aktywnie przyłączą się do promowania kwestii społecznych i śr

Pracownicy oczekują, że ich pracodawcy aktywnie przyłączą się do promowania kwestii społecznych i środowiskowych – stwierdzili uczestnicy debaty

Foto: Fotorzepa/Robert Gardziński

Według światowego badania agencji Edelman 76 proc. respondentów twierdziło w 2018 r., że to szefowie firm powinni przejąć inicjatywę w działaniach prośrodowiskowych, zamiast czekać, co narzucą im rządy. W 2019 r. ten odsetek wynosił 74 proc. Pracownicy oczekują także, że ich pracodawcy aktywnie przyłączą się do promowania kwestii społecznych i środowiskowych.

Zmienione kryteria badania

Pozostało 98% artykułu
Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Teraz 4 zł za tydzień dostępu!

Czytaj 46% taniej przez 4 miesiące

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Materiał partnera
Najważniejsza jest idea demokracji. Także dla gospodarki
Wydarzenia Gospodarcze
Polacy szczęśliwsi – nie tylko na swoim
Materiał partnera
Dezinformacja łatwo zmienia cel
Materiał partnera
Miasta idą w kierunku inteligentnego zarządzania
Materiał partnera
Ciągle szukamy nowych rozwiązań