Ford Kuga to prawdziwy hit sprzedaży marki z błękitnym owalem w logo. Klienci chętnie przerzucili się z Focusów i nieoferowanego już Mondeo na model z większym prześwitem. Konkurent m.in. Volkswagena Tiguana i Nissana Qashqaia przeszedł właśnie lifting. W ramach modernizacji m.in. całkowicie przeprojektowano pas przedni, poprawiono osiągi wersji hybrydowych, a także wprowadzono nowy system multimedialny z większym ekranem dotykowym. Ile kosztuje Kuga po liftingu? W ofercie są cztery warianty napędu. Wersja bazowa - czyli obecnie mowa o wersji Titanium - z silnikiem 1.5 Ecoboost o mocy 150 KM i z ręczną skrzynią biegów została wyceniona na 162 010 zł. Odmiana hybrydowa FWD (180 KM) kosztuje od 189 980 zł, a hybryda AWD (183 KM) została wyceniona na 198 090 zł. Odmiana hybrydowa plug-in (243 KM) kosztuje co najmniej 206 690 zł.