Opel Corsa E: Nowy wygląd, nowy napęd, nowa cena

Opel poddał liftingowi najmniejszy model w gamie. Główną nowością jest przód, który z czarnym pasem upodobnił Corsę do innych modeli Opla. Jest też mocniejszy elektryczny silnik i nowa cena.

Publikacja: 29.10.2023 11:47

Opel Corsa E

Opel Corsa E

Foto: Albert Warner

Aktualna Corsa jest na rynku od 2019 r. Po czterech latach doszła do połowy życia modelowego i przyszedł czas na zmiany i przygotowanie jej na kolejne lata sprzedaży. To jedna z tych modernizacji, którą od razu można zauważyć. Przód auta jest kompletnie nowy. Któryś z ekspertów Opla nazwał ten czarny kawałek atrapy z przodu, który faktycznie przyciąga wzrok i nadaje maluchowi z Rüsselsheim bardziej poważny i zadziorny wygląd, Vizor. To dobra zmiana, bo dodaje Corsie charakteru i bardziej charakterystycznego wyglądu. Z tyłu gdyby nie duży znaczek Opla i napis Corsa obstawiałbym, że to mały Ford. Popatrzcie na te światła, wyglądają jak w Fordzie. Z profilu to klasyczne miejskie auto. Krótko podsumowując - zmiany wyszły Corsie na dobre.

Pozostało 81% artykułu

Dostęp do artykułu wymaga aktywnej subskrypcji!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Ten pierwszy raz
Renault Scenic: Wszystko od nowa
Ten pierwszy raz
Volkswagen ID.7: Wszystko jest dobrze, ale...
Ten pierwszy raz
Skoda Superb Combi: Praktycznie bez wad
Ten pierwszy raz
Suzuki Swift: Magia dnia wczorajszego
Ten pierwszy raz
Skoda Scala i Kamiq: auta dla ludu stały się dziś wygodne, nowoczesne i... drogie