Zmiany w Presspublice

Wydawca „Rz" zmienił nazwę na Gremi Media. Pod nową nazwą spółka ma się rozwijać w obszarze nowych mediów

Publikacja: 04.03.2013 04:58

Dla firmy przygotowano nową strategię rozwoju na trzy najbliższe lata. Zakłada ona „rozwój spółki w obszarze nowych mediów, tworzenie unikatowych nowoczesnych rozwiązań multimedialnych".

– W ciągu najbliższych lat, bazując na znanych Polakom i cenionych markach takich jak „Rzeczpospolita", „Parkiet", „Przekrój", „Sukces", „Uważam Rze" czy nowo zakupionym „Bloomberg Businessweek Polska" oraz kilkunastu portalach internetowych zamierzamy stworzyć jeden z najnowocześniejszych w Europie koncernów multimedialnych – mówi Grzegorz Hajdarowicz, prezes i właściciel Gremi Media.

Grupa zmieniła też skład zarządu. Nadal będzie nim kierował Grzegorz Hajdarowicz, ale Jana Godłowskiego i Artura Rawskiego zastąpią Mariola Wysocka i Artur Łopuszko.

Grzegorz Hajdarowicz będzie odpowiedzialny za departament prawny i public relations, wiceprezes Mariola Wysocka ma nadzorować kwestie związane z treściami, nowymi mediami, dział wydawniczy i dystrybucyjny. Ostatnio pracowała w GG Network, wcześniej także m.in. w grupie ZPR (właściciel m.in. Wydawnictwa Murator, które wydaje „Super Express") i Brokerze FM (właściciel RMF FM i Interii).

Artur Łopuszko do zarządu dołączy od kwietnia. Ma odpowiadać za dział IT, administrację, finanse i księgowość. Dotąd był w Presspublice dyrektorem ds. organizacyjno-finansowych, jest też prezesem spółki E-Kiosk. Wcześniej pracował m.in. w spółkach grupy Gremi.

Jan Godłowski i Artur Rawski 31 marca przejdą do rady nadzorczej Gremi Media.

Dla firmy przygotowano nową strategię rozwoju na trzy najbliższe lata. Zakłada ona „rozwój spółki w obszarze nowych mediów, tworzenie unikatowych nowoczesnych rozwiązań multimedialnych".

– W ciągu najbliższych lat, bazując na znanych Polakom i cenionych markach takich jak „Rzeczpospolita", „Parkiet", „Przekrój", „Sukces", „Uważam Rze" czy nowo zakupionym „Bloomberg Businessweek Polska" oraz kilkunastu portalach internetowych zamierzamy stworzyć jeden z najnowocześniejszych w Europie koncernów multimedialnych – mówi Grzegorz Hajdarowicz, prezes i właściciel Gremi Media.

Media
TVP: Musimy negocjować z poszkodowanymi za rządów PiS
Media
Rosyjskie media zakazane w Unii. Sankcje na największe agencje i gazety
Media
„Eras Tour” Taylor Swift może dać brytyjskiej gospodarce prawie mld funtów
Media
Raport z festiwalu w Cannes. Kina straciły miliardy widzów
Media
"Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym tytułem prasowym dekady