Nieudany wyjazd na święta. Turyści mają prawo do reklamacji

Jeżeli stok narciarski leżał dalej niż opisano w katalogu, hotelowy pokój nie miał widoku na góry, kolacja wigilijna okazała się jedynie skromnym poczęstunkiem, a balu sylwestrowego w ogóle nie było, można domagać się zwrotu części ceny imprezy

Publikacja: 22.12.2023 18:24

Nieudany wyjazd na święta. Turyści mają prawo do reklamacji

Foto: Adobe Stock

Niezadowolony z wyjazdu świątecznego turysta nie może biernie godzić się na niedogodności. Jeśli w trakcie imprezy stwierdzi wadliwe wykonywanie umowy, powinien od razu zawiadomić o tym organizatora. Informacje o sposobie zgłaszania nieprawidłowości i procedurach rozpatrywania skarg powinny znaleźć się w umowie. Dlatego warto zabrać ją ze sobą na wyjazd. Lepiej też spakować katalog, w którym przedstawiono ofertę. Wówczas klient nie będzie miał wątpliwości, za co zapłacił.

Pozostało 83% artykułu
Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Teraz 4 zł za tydzień dostępu!

Czytaj 46% taniej przez 4 miesiące

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Spadki i darowizny
Ten testament wywołuje najwięcej sporów. Sąd Najwyższy wydał ważny wyrok
Prawo karne
Akta znalezione w domu Zbigniewa Ziobry. Prokuratura przekazała nowe informacje
ABC Firmy
Firma zapłaci prawie 240 tys. zł kary. Wszystko przez zgubionego pendrive'a
Zawody prawnicze
Adwokaci apelują do Tuska. Chcą uchylenia rozporządzenia MS
Praca, Emerytury i renty
Czternasta emerytura z wieloma znakami zapytania. Będzie podwyżka?
Materiał Promocyjny
Technologia na etacie. Jak zbudować efektywny HR i skutecznie zarządzać kapitałem ludzkim?