Hot-dogi to jeden z symbolicznych produktów w ofercie Żabki, także jeden z magnesów przyciągających doń klientów. Tylko w 2022 r. sieć sprzedała ich prawie 74 mln, ten sztandarowy produkt sprzedaje się w stacjonarnych sklepach co dwie sekundy. W nadchodzących miesiącach wynik ten może zostać pobity, a wszystko dzięki rozszerzeniu kanałów dystrybucji tej ciepłej przekąski o aplikację Żabka Jush. Ofertę dań na ciepło uzupełnia panini, które również zadebiutowało w asortymencie tej aplikacji.

To pierwszy raz w Polsce, kiedy usługa q-commerce – oparta na ekspresowych zakupach online – wprowadza do swojej oferty ciepłe posiłki. Od 16 maja mieszkańcy Krakowa za pośrednictwem aplikacji mogą zamówić  hot-dogi z Żabki. Na razie nowa funkcjonalność jest dostępna w ramach pilotażu wyłącznie dla krakowskich użytkowników.

Czytaj więcej

Żabka wzbudza kontrowersje. Ministerstwo Zdrowia: „kierujemy sprawę do prokuratury”

- Hot-dogi to ulubiona ciepła przekąska Polaków, kiedy nie mają czasu na samodzielne przygotowanie posiłku. To także numer jeden wśród ciepłych produktów oferowanych w sklepach sieci Żabka, więc wprowadzenie go do naszej aplikacji było dla nas kwestią czasu. W ten sposób odpowiadamy na potrzeby naszych klientów, którzy często muszą przekąsić coś na szybko, obojętnie czy są w pracy, domu, na imprezie czy spędzają czas na świeżym powietrzu – mówi Kamil Bąkowski, dyrektor marketingu i e-commerce w Lite e-Commerce, spółce z grupy Żabka.

Żabka Jush uruchomiła drugą edycję letnich dowozów w plener. Przy okazji rozszerzając funkcjonalność o kolejne miasta – Kraków, Gdańsk, Sopot, Poznań, Katowice i Piaseczno. Zakupy można zamówić do najpopularniejszych miejsc wypoczynkowych danych miast, takich jak parki i plaże. Do tej pory usługa była dostępna wyłącznie w Warszawie.