Emperia rozczarowała

Dane sprzedażowe zależnej od Emperii Stokrotki okazały się gorsze od oczekiwań analityków.

Publikacja: 08.01.2017 21:01

Foto: 123RF

Sprzedaż porównywalna należącej do Emperii sieci sklepów Stokrotka urosła w grudniu 2016 r. rok do roku o 2,2 proc., a w całym IV kwartale zwyżka sięgnęła 2,4 proc. Rynek liczył na coś więcej.

– Przyznam, że grudniowe wskaźniki sprzedaży porównywalnej są lekko poniżej moich oczekiwań, ale należy pamiętać o wysokiej bazie z grudnia zeszłego roku – komentuje Adrian Górniak, analityk DM BDM. Podczas czwartkowej sesji notowania Emperii poszły w dół o 0,8 proc., do 67,45 zł.

Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Teraz 4 zł za tydzień dostępu!

Czytaj 46% taniej przez 4 miesiące

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Handel
Wolimy kupować ubrania online. Znikają kolejne sklepy odzieżowe
Handel
Biedronka na podium, Lidl za Dino, a ceny rosną. Nowy koszyk cenowy
Handel
Katastrofalna decyzja dla eksportu. Odwołany przetarg na terminal zbożowy w Gdańsku
Handel
Kolejna znana marka modowa ma poważne kłopoty
Handel
Korupcja zatrzymała polsko-ukraińskie negocjacje rolne. Warszawa czeka