Coral Travel świętował z partnerami udany sezon. Zanotował 31 procent wzrostu

Biuro podróży Coral Travel Poland świętowało udany sezon letni i cały kończący się rok. Z tej okazji zaprosiło dwieście osób na galę do tureckiego kurortu Kemer.

Publikacja: 26.10.2023 01:23

Do Kemer wyjechało stu agentów turystycznych

Do Kemer wyjechało stu agentów turystycznych

Foto: Materiały Coral Travel Poland

Od 16 do 21 października biuro podróży Coral Travel Poland gościło w luksusowych hotelach Nirvana Mediterranean Excellence i Nirvana Dolce Vita w Kemer na śródziemnomorskim wybrzeżu Turcji ponad 220 osób. Wśród zaproszonych było stu przedstawicieli biur agencyjnych z najlepszymi wynikami z całej Polski, grupa zasłużonych pracowników samego touroperatora i jego miejscowego partnera, firmy Odeon Tours.

Imprezy pod nazwą „Starway” stały się już tradycją, a wśród agentów turystycznych współpracujących z Cvoralem Travel w Polsce zyskały status „kultowych” ze względu na wystawność i program integracyjno-rozrywkowy. Każdego roku wszystkie marki tureckiej grupy Coral Travel Group zapraszają najlepszych partnerów biznesowych, by podziękować im za kolejny rok współpracy i podczas gali nagrodzić sukcesy. Turcja to sztandarowy kierunek tego touroperatora. Coral Travel Poland szacuje, że ponad 40 procent turystów wyjeżdżających z biurami podróży do Turcji to jego klienci.

Pozostało 82% artykułu

Dostęp do artykułu wymaga aktywnej subskrypcji!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Biura Podróży
TUI podsumował sprzedaż wakacji – 60 procent miejsc już zarezerwowanych
Biura Podróży
Exim Tours uruchomi loty czarterowe do Bahrajnu. „Kolejna ekscytująca nowość”
Biura Podróży
Do Polski wchodzi nowe biuro podróży. Oferuje wakacje w Turcji i Egipcie
Biura Podróży
Biura podróży cofają podwyżki cen wakacji. Trzy kierunki są jednak na to odporne
Biura Podróży
ESky i LOT upraszczają sprzedaż biletów dzięki modelowi NDC