Desant zagranicznych marek ląduje w Polsce

W tym roku zadebiutowało ich już ok. 30, a następne kilkadziesiąt zrobi to w kolejnych miesiącach.

Aktualizacja: 01.09.2015 08:04 Publikacja: 31.08.2015 22:00

30 marek weszło do Polski jak Superdry, sportowa Le Coq Sportif, hiszpański Decimas czy czeska sieć

30 marek weszło do Polski jak Superdry, sportowa Le Coq Sportif, hiszpański Decimas czy czeska sieć Sportisimo.

Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński

– Ze względu na populację ponad 37,5 mln osób oraz rosnącą siłę nabywczą Polska wciąż jest bardzo atrakcyjnym rynkiem dla nowych sieci handlowych, nie tylko odzieżowych – mówi Anna Radecka, dyrektor w dziale powierzchni handlowych Colliers International. – Większość z nich zaczyna swoją działalność od głównych miast, z Warszawą, Wrocławiem, Krakowem czy Poznaniem na czele. Choć są i takie, które decydują się rozpocząć biznes ze względów logistycznych w mniejszych miejscowościach w konkretnym rejonie geograficznym – dodaje Radecka.

Pozostało 89% artykułu

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Biznes
Przy granicy z Polską powstanie park wodny Aquapolis. Są i złe wiadomości
Biznes
Krzysztof Gawkowski: Nikt nie powinien mieć TikToka na urządzeniu służbowym
Biznes
Alphabet wypłaci pierwszą w historii firmy dywidendę
Biznes
Wielkie firmy zawierają sojusz kaucyjny. Wnioski do KE i UOKiK
Biznes
KGHM zaktualizuje strategię i planowane inwestycje