"Rzeczpospolita" ponownie najbardziej opiniotwórczym medium w Polsce

Liderem najbardziej opiniotwórczych mediów pozostaje "Rzeczpospolita", do której informacji inne redakcje w kraju odwoływały się w lipcu blisko 3,2 tys. razy – informuje Instytut Monitorowania Mediów (IMM). Tę samą pozycję "Rzeczpospolita" zajmowała w czerwcu.

Publikacja: 30.08.2023 22:08

"Rzeczpospolita" ponownie najbardziej opiniotwórczym medium w Polsce

Foto: Gremi Media SA

W zestawieniu za lipiec następną pozycję zajmuje portal Wirtualna Polska, na który polskie media powoływały się prawie 3,1 tys. razy. Podium zamyka dziennik Gazeta Wyborcza z wynikiem 2,9 tys. cytowań.

W zestawieniu TOP 15 najczęściej cytowanych tytułów mediowych w kraju największe udziały należą do portali internetowych (33 proc.) – Wirtualna Polska, Onet, Interia, Wirtualne media oraz Pudelek. Po 27 proc. mają tytuły prasowe "Rzeczpospolita", "Gazeta Wyborcza", "Fakt", "Super Express" oraz stacje telewizyjne TVN24, TVN, Polsat News i TVP Info. Najmniejszy udział w podziale na typ mediów, bo 13 proc., mają stacje radiowe RMF FM oraz Radio ZET.

Pozostało 80% artykułu

Dostęp do artykułu wymaga aktywnej subskrypcji!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Media
TVP: Musimy negocjować z poszkodowanymi za rządów PiS
Media
Rosyjskie media zakazane w Unii. Sankcje na największe agencje i gazety
Media
„Eras Tour” Taylor Swift może dać brytyjskiej gospodarce prawie mld funtów
Media
Raport z festiwalu w Cannes. Kina straciły miliardy widzów
Media
"Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym tytułem prasowym dekady
Materiał Promocyjny
Technologia na etacie. Jak zbudować efektywny HR i skutecznie zarządzać kapitałem ludzkim?