McDonald’s ruszył z nową kampanią. Nie skierował jej do klientów

Gigant szybkiego jedzenia postanowił zachęcić potencjalnych pracowników do pracy w swoich lokalach. Pod hasłem „Przyjaźń od kuchni” reklamuje, jak fajnie pracuje się w McDonald’s. Ale czy na pewno mu się to udało?

Publikacja: 17.04.2024 18:15

Pod hasłem „Przyjaźń od kuchni” amerykanski koncern reklamuje, jak fajnie pracuje się w McDonald’s

Pod hasłem „Przyjaźń od kuchni” amerykanski koncern reklamuje, jak fajnie pracuje się w McDonald’s

Foto: AdobeStock

Od 10 kwietnia w TV, kinach czy w internecie można zobaczyć nowe spoty sieci McDonald’s. Tym razem nie mają one jednak na celu zachęcić klientów do jedzenia burgerów czy frytek, ale potencjalnych pracowników do ich przyrządzania. Sieć chwali się, że spot odzwierciedla rzeczywiste stosunki między pracownikami w McDonald’s i opiera owe stwierdzenia na badaniu przeprowadzonym przez dr Ewę Jarczewską-Gerc i agencję Research&Grow wśród pracowników gastronomii w wieku 18-35 lat.

Pozostało 87% artykułu
Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Teraz 4 zł za tydzień dostępu!

Czytaj 46% taniej przez 4 miesiące

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Gastronomia
McDonald’s przyciągnie najbiedniejszych. Ale tylko przez miesiąc
Gastronomia
Kultowy warszawski lokal okradziony. Właściciele apelują o pomoc
Gastronomia
McDonald’s przyciąga najbiedniejszych. Szykuje nowy bardzo tani zestaw
Gastronomia
Polacy znów ruszyli po jedzenie do fast foodów
Gastronomia
KFC zamyka ponad 100 lokali przez propalestyński bojkot