Zbigniew Inglot o planach dla firmy

Zbigniew Inglot, przewodniczący rady nadzorczej rodzinnej firmy kosmetycznej, chciałby, by za pięć lat Inglot był najbardziej rozpoznawalną polską marką na świecie.

Aktualizacja: 08.06.2015 08:15 Publikacja: 07.06.2015 22:00

Na początku czerwca Inglot otworzył swój flagowy salon firmowy w Rzymie, przy Via del Corso

Na początku czerwca Inglot otworzył swój flagowy salon firmowy w Rzymie, przy Via del Corso

Foto: materiały prasowe

Rz: Jakiś czas temu zapowiadał Pan, że w 2018 roku na świecie będzie 500 sklepów z logo Inglota. To ile jest ich teraz?

Zbigniew Inglot: Już mamy około 530 salonów w 75 krajach.

Pozostało 98% artykułu

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Gospodarka wciąż w strefie cienia
Opinie Ekonomiczne
Piotr Skwirowski: Nie czarne, ale już ciemne chmury nad kredytobiorcami
Ekonomia
Marek Ratajczak: Czy trzeba umoralnić człowieka ekonomicznego
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Klęska władz monetarnych
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Sławiński: Przepis na stagnację