Yum chce wprowadzić markę Taco Bell do Polski

Restauracje z logo Taco Bell wrócą nad Wisłę – dowiedziała się „Rz”. Ekspansję planuje też Dairy Queen.

Publikacja: 06.04.2015 22:00

Globalna marka Taco Bell podejmie drugą próbę podbicia naszego rynku.

Globalna marka Taco Bell podejmie drugą próbę podbicia naszego rynku.

Foto: Bloomberg

– Jesteśmy w trakcie poszukiwania potencjalnych franczyzobiorców, zarówno w Polsce, jak i w innych krajach Europy – mówi „Rzeczpospolitej" Amy Kavanaugh odpowiadająca za markę Taco Bell w amerykańskim koncernie Yum. Nie ujawnia, ile restauracji fast food z meksykańskimi daniami może powstać w Polsce. – Przygotujemy strategię dla poszczególnych krajów, ale najpierw musimy wybrać franczyzobiorcę – mówi Kavanaugh.

Sieć Taco Bell w USA liczy już ponad 6 tys. lokali. W Europie jednak jest ich niewiele. W latach 90. marka próbowała podbić polski rynek, ale szybko z tych planów zrezygnowała i wycofała się z naszego kraju. Teraz jest przekonana, że Polacy dojrzeli już do meksykańskiej kuchni. – Taco Bell ma duże szanse na szybki rozwój w Europie – uważa Kavanaugh, wskazując m.in. na Hiszpanię i Wielką Brytanię, gdzie marka radzi sobie bardzo dobrze.

Pozostało 82% artykułu

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Przemysł spożywczy
Kreml sprzedał największego producenta wódek. Podejrzany kupiec, zaniżona cena
Przemysł spożywczy
Polacy wydają ponad 10 mld zł na posiłki z dostawą. Ale branża ma problem
Przemysł spożywczy
Polacy kupują coraz więcej kawy, chociaż drożeje
Przemysł spożywczy
Do sklepów trafi różowy sos od koncernów Heinz i Mattel. Efekt sukcesu „Barbie”
Przemysł spożywczy
Włoska restauracja daje darmowe wino klientom. Warunkiem posiłek bez telefonu