Tytuł, nad którym prace wciąż trwają, firma Jujubee prezentować będzie na targach ACE Fair w Korei.

Polskie Studio pieniądze na rozwój produkcji pozyskało w sierpniu ramach publicznej emisji akcji (spółka otrzymała 1,74 mln zł). Katowicki gamedeveloper zdradza, że prowadzi obecnie rozmowy z jednym z wiodących wydawców światowych, który jest zainteresowany dystrybucją tytułu. - Projekt Kurska spotkał się z bardzo pozytywnym odbiorem podczas targów branżowych Gamescom w Kolonii. Na fali tego zainteresowania chcemy zaprezentować tytuł szerszej publiczności - mówi Michał Stępień, prezes Jujubee. - Jesteśmy w trakcie negocjacji na temat pudełkowej dystrybucji gry - dodaje.

Goście odwiedzający stoisko Jujubee w ramach targów ACE Fair będą mogli poznać również inne produkty katowickiego studia. Do wglądu będą już zakończone tytuły, m.in. Flashout 2, czy Spellcrafter. Spółka nie wyklucza zamkniętych pokazów gry Realpolitiks, głównie dla dziennikarzy i potencjalnych wydawców.

Promocja Kurska rozpoczęła się w sierpniu na największym branżowym wydarzeniu w Europie - targach Gamescom. Pokazy zwiastuna gry na własnym standzie na targach spotkały się z dużym zainteresowaniem prasy i osób z branży, w tym globalnych wydawców. Kursk będzie przeznaczony dla bardziej wymagających, dojrzałych graczy i zostanie z końcem przyszłego roku wydany na PC i Mac, a w 2017 r. na platformy Xbox One i PlayStation 4. Spółka celuje w ok. 200 tys. egzemplarzy sprzedaży cyfrowej i konsolowej gry "Kursk" w wariancie samodzielnej dystrybucji.

W środę po godz. 10 za akcje Jujubee płacono 3,58 zł, czyli podobnie jak dzień wcześniej na zamknięciu sesji. Od początku notowań spółki (3 sierpnia) jej kurs na NC skoczył o ponad 50 proc.