Podatek obrotowy będzie dopalaczem dla e-handlu

Rynek online rośnie w tempie 20 proc. rocznie. Dzięki PiS przyśpieszy jeszcze bardziej.

Aktualizacja: 30.11.2015 06:45 Publikacja: 29.11.2015 21:00

Podatek obrotowy będzie dopalaczem dla e-handlu

Foto: Flickr

Polacy w internecie wydają dużo i chętnie. Z najnowszych badań PayPala wynika, że w ciągu ostatniego roku już 73 proc. dorosłych internautów zawarło online przynajmniej jedną transakcję. Co więcej, w tej grupie aż 29 proc. osób kupuje przez internet za granicą.

– Polscy konsumenci coraz chętniej odwiedzają e-sklepy w innych krajach i zwiększają aktywność, wydając więcej pieniędzy w częstszych transakcjach na większej liczbie stron, w większej liczbie krajów – mówi Matt Komorowski, szef sprzedaży PayPala w naszej części Europy.

Pozostało 88% artykułu

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Handel
Biedronka atakuje Lidla w walce o VAT. Kto zamrozi więcej cen?
Handel
Właściciel Milki troszczy się o Rosjan. „Nie możemy przestać dostarczać żywności”
Handel
LPP: nie handlujemy w Rosji od dwóch lat, ale wciąż zarabialiśmy
Handel
Krótsze godziny otwarcia sklepów w Wielką Sobotę. Gdzie zrobić zakupy w Wielkanoc?
Handel
Właściciel Sinsay i Reserved z rekordowymi wynikami. Nowe dane o sprzedaży w Rosji