BIżuteria Ani Kruk świetnie przyjęta w Katarze

Jubilerska marka Ania Kruk przygotowuje w tym kraju już drugi butik.

Publikacja: 24.11.2015 21:00

BIżuteria Ani Kruk świetnie przyjęta w Katarze

Foto: Bloomberg

Marka Ania Kruk powstała trzy lata temu, ma dziesięć salonów w Polsce i już rusza za granicę. – Latem otworzyliśmy w Dausze pierwszy salon, w marcu powinien ruszyć kolejny, też w Katarze. W perspektywie 1,5 roku myślimy o otwarciu czterech butików w regionie. Poza Katarem perspektywiczne rynki to m.in. Arabia Saudyjska – mówi „Rz" Anna Kruk, dyrektor kreatywna marki.

Bliski Wschód to region coraz bardziej perspektywiczny dla polskich marek konsumenckich. Społeczeństwa zasobne we wpływy z petrodolarów chętnie konsumują. Dodatkowo z powodu wysokich temperatur życie toczy się głównie w klimatyzowanych centrach handlowych, co sprzyja wydatkom. Choć nowe obiekty są wciąż budowane, to i tak do centrów najemcy stoją w kolejkach.

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Handel
Brexit uderza w import żywności. Brytyjczycy narzekają na nowe przepisy
Handel
Kanadyjski rząd chce ściągnąć dyskonty. Na liście właściciele Biedronki i Lidla
Handel
VAT uderzył, ceny rosną już mocniej niż w marcu
Handel
Francja: Shrinkflacja to oszustwo. Rząd z tym kończy
Handel
Biden chce uderzyć w Chiny. Wzywa do potrojenia ceł na metale