Konserwatyzm się nie sprawdzi

Nowoczesna firma musi być innowacyjna, uczciwa, odpowiedzialna, odważna i... doceniająca rolę rządu.

Aktualizacja: 05.10.2015 23:16 Publikacja: 05.10.2015 22:00

Jeffrey Sachs, ekspert z dziedziny ekonomii rozwoju z Uniwersytetu Columbia

Jeffrey Sachs, ekspert z dziedziny ekonomii rozwoju z Uniwersytetu Columbia

Foto: materiały prasowe

Takie cechy firmy, która chce odnosić sukcesy we współczesnym świecie, wymienili uczestnicy debaty „Nowe modele biznesu na nowe czasy", która odbyła się podczas sopockiego Europejskiego Forum Nowych Idei.

Kro powinien finansować badania?

Pozostało 95% artykułu

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Gospodarka
Niepokojący bezruch w inwestycjach nad Wisłą
Gospodarka
Poprawa w konsumpcji powinna nadejść, ale wyzwań nie brakuje
Gospodarka
20 lat Polski w UE. Dostęp do unijnego rynku ważniejszy niż dotacje
Gospodarka
Bez potencjału na wojnę Iranu z Izraelem
Gospodarka
Grecja wyleczyła się z trwającego dekadę kryzysu. Są dowody