W poniedziałek, 19 października klientom dawnego MultiBanku i private bankingu udostępniony zostanie serwis transakcyjny mBanku. Od tego momentu wszyscy klienci banku będą mieli dostęp do tych samych funkcjonalności m.in. do systemu płatności BLIK, z którego klienci dawnego Multibanku nie mogli dotychczas korzystać.

Wcześniej jednak, w weekend 16-19 października, poprzedzający wymianę danych między starym a nowym systemem, klienci dawnego Multibanku będą mieć ograniczony dostęp do swoich kont.

- W tym czasie nie będzie działać serwis transakcyjny banku, aplikacja mobilna oraz system SMS. Oznacza to m.in. brak możliwości realizacji przelewów, a także wpłat na rachunki. mLinia banku i otwarte w weekend placówki będą działać w trybie informacyjnym – poinformował bank. W tym czasie (z krótkimi przerwami) będzie można korzystać kart płatniczych (klienci będą mogli także wypłacać pieniądze z bankomatów).

Bank powiadomił klientów o dacie planowanego łączenia systemów na swojej stronie internetowej. O przerwie w dostępie do systemu dowiedzą się także z automatycznych komunikatów na mLinii, poprzedzających wszystkie rozmowy z konsultantami. MBank zadeklarował też, że prześle użytkownikom informacje w serwisie transakcyjnym, widoczne po zalogowaniu na rachunek, oraz SMS-y i e-maile. Do nowego serwisu mBanku przeniesione zostaną wszystkie posiadane przez klientów dawnego MultiBanku i private bankingu produkty i usługi (numery rachunków nie zmienią się). Do zalogowania się do systemu użytkownik będzie używał dotychczasowego identyfikatora (numeru klienta) i hasła.

W czerwcu 2013 roku bank uruchomił nową platformę transakcyjną, a w listopadzie 2013 roku marki BRE Bank i MultiBank zostały zastąpione jedną mBank.